czwartek, 12 czerwca 2014

Nowości czerwca

O matko to już tyle czasu minęło od ostatniego wpisu! 
Masakra jak mi ten czas leci, a mam tylko 2 małe rysunki, eh czasem sobie myślę jaki to sens, albo raczej dlaczego tak długo mi schodzi...
Nie byłabym sobą jakbym nie dziubała jednego szczegółu za drugim a i tak często wyjdzie nie po mojej myśli...
Dzięki za cierpliwość niektórych ;]
Pierwszy był kotek,  taki nieidealny, zabawa z ołówkami, czarną farbką i zdjęciem z internetu
A potem był portret dla sąsiadki :) małej księżniczki :)
Jedno oczko jakby ciemniejsze wyszło na zdjęciu, ale w realu chyba nie było, nie pamiętam ;]

Rysuję teraz też coś dla kogoś ale chyba nie będę mogła tu pokazać, w miedzyczasie mam w planach Deana Winchestera bądź jego samochód, albo jakiegoś innego kota, czyli to co lubię :)

13 komentarzy:

  1. Czekałam, aż znowu się tutaj pojawisz i doczekałam się. Nie wiem czemu ale kicia mi się bardziej podoba, jest takie realistyczny. :) Pojawiaj się tutaj częściej, czekam na następne prace. Pozdrawiam... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo bym chciała, muszę się nauczyć bardziej expresowego tempa :) Pozdrowienia z Mazur :)

      Usuń
  2. Ja na kolejny rysunek mogę czekać i cały rok......wciąż nie mogę się nacieszyć twoim talentem

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na kolejny rysunek mogę czekać i cały rok......wciąż nie mogę się nacieszyć twoim talentem

    OdpowiedzUsuń
  4. ojeej nawet nie wiesz jak mi się gęba cieszy :) strasznie miło...

    OdpowiedzUsuń
  5. Kot jak zwykle genialny a twarz dziecka robi niesamowite wrażenie. Chyba umiesz przenosić na papier także rzeczy niewidoczne gołym okiem, z wnętrza portretowanej osoby.
    Super, że oprócz kota pokazałaś też część swojego warsztatu. Czy rysujesz lewą ręką?

    OdpowiedzUsuń
  6. te oczy kota... obok tego nie da się przejść obojętnie ;)

    juoart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne!
    Ja też próbuję swoich sił w rysowaniu, ale dopiero zaczynam.
    http://pabiart.blogspot.com/ Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne te rysunki:) Moim zdaniem kociak jest na prawdę przeuroczy. Ponad to uwielbiam to jaki kontrast nadajesz swoim praca. Ja jeszcze nie mam tego wyczucia jak to najlepiej zrobić. Mam nadzieje, że skoro wróciłaś to częściej będziesz dodawać prace, bo są one na prawdę wielką inspirację i cudownie się je ogląda. Masz niesamowity talent, ale chyba to już wiesz:) Praca popłaca jak to mówią, a ty dużo poświęciłaś temu. Jakbyś miała czas to odwiedź mnie i oceń moje praca. Byłoby mi bardzo miło, bo potrzeba mi komentarzy i rad ludzi z doświadczeniem, czyli takich jak ty. Nie chcę się jednak narzucać. Pozdrawiam Serdecznie i życze dobrej passy:)

    Kopytkowa
    kopytkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. dzięki za uznanie, jak tylko będę miała dłuższą chwilkę to się przyłączę, byłam u Ciebie, bardzie fajnie tłumaczysz, tak trzymać ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne rysunki, jeszcze nigdy nie udało mi się znośnie narysować kociej sierści :D Pozdrawiam i życzę powodzenia w dalszej pracy ;)

    ust-draw-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Łooo, jak Ty pięknie ryzujesz *O* Zazdroszczę Ci tego talentu :) Pozdrawiam!

    Zapraszam do poczytania KLIK!

    OdpowiedzUsuń

Doggy

Doggy
Titolec J.Majewska