środa, 4 stycznia 2012

Futrzaki w ołówku

        Dziś kolejne portrety zwierzaków w ołówku (ołówki mechaniczne 0,5mm z wkładem hb i tradycyjne B2-8),
w następnym poście postaram się przybliżyć w kilku krokach jak rysuję sierść. Może komuś się przyda :)
Uwaga, zapowiadają się zmiany w sposobie rysowania, zabieram się bowiem za kolory :D, dość tych szarości za oknem (tam ich jest wystarczająco) i na papierze :)
Chyba chwycę za pastele, myślę jednak również nad akrylami lub olejami...
Zobaczymy co z tego wyjdzie :)
 Thank you arcignogatto for permission to use this beautiful photo:
http://titolec87.deviantart.com/favourites/#/d38karu
 Zamówienie dla:

Do zoba :D
Być może następnym razem już w kolorach :)

12 komentarzy:

  1. Twoje prace są genialne! Kocham je oglądać :)
    Bardzo się cieszę, że Cię znalazłam na necie. Akurat przeglądając rysunki ołówkiem, zaobserwowałam Twoją pracę Johnnego Deppa. Patrzę, a Ty jesteś z Bartoszyc, a ja z Korsz :-)
    Pozdrawiam, życzę dalszych sukcesów.

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję bardzo, miło mi :) nawet kilka razy byłam w Korszach xD

    OdpowiedzUsuń
  3. You are absolutely so amaizing ! I really love your Johnny deep sketches. Even I don't understand your languages. Hehehe.
    By the way, can you give a tutorial post ?
    or what pencil or charcoal u use, it will be very helpfull for me :)

    visit mine : clestacille.blogspot.com

    Have a nice weekend, keep it up !!

    OdpowiedzUsuń
  4. thank you very much clestacille :) that's ok I can reply in English :D I'll give the tutorial soon on my blog :)
    I use pencils: mechanic 0.5mm hb and b, also traditional pencils b2-8, you can bought it very easily :)
    Best wishes :) I'll check your blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje prace są wspaniałe;)
    Oglądam i oglądam.Świetnie wychodzą Ci koty.
    Psy i reszta zresztą też.
    Czy rysowałaś już kiedyś Berneńskiego Psa Pasterskiego? I na czym polegają obrazy na zamówienie?

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki Karolina :) nie, tej rasy akurat nie ale co to za problem? :)
    możesz zamówić rysunek przysyłając mi zdjęcie na podstawie którego stworzę portret, koszty są obok po prawej wypisane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. PIĘKNE!
    Z niecierpliwością czekam na instrukcje! Od dawna zastanawiałam się jak narysować tą śierść . Oby pojawiła się jak najszybciej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne. Mogłabyś kiedyś zdradzić nam jak ryzujesz włosy??? Bo ja tego nie potrafię :( :( :( :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Kotek ja żywy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz fajne pomysły jak zaaranżować tło

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wielki talent a za ile kasy zamówienie???

    OdpowiedzUsuń

Doggy

Doggy
Titolec J.Majewska