czwartek, 3 listopada 2011

Shakira - rysunek

Shakira to moja ulubiona piosenkarka, dlatego chciałam maznąć jej portret, nie wiem czy do końca udany, ale spróbowałam, człowiek uczy się na błędach  ;p
Shakira by Titolec

Tu oryginalne foto:
http://1.bp.blogspot.com/_b5IWf_tSeXg/TM20TT8g2ZI/AAAAAAAAAas/5nGZK9wB6-c/s1600/shakira-argentina.jpg
Zmieniałam jej ciuchy, a dlaczego? a z lenistwa, nie chciało mi się bawić z cekinkami, a i tak za dużo czasu na to poświęciłam :)
No i trochę włosy jej przedłużyłam ;p

8 komentarzy:

  1. ile godzin zajmuje Ci tworzenie TAKICH dzieł? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki, hm nie licze dokladnie ale z kilkanaście czy 20 to na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześwietna praca. W ogóle z Shakiry emanuje 100% Shakiry :D Zmysłowe, a bardzo realistyczne, na mnie zrobiło ogromne wrażenie.
    A ten kocur na górze bloga przypomniał mi, że kiedyś już natknęłam się na Twoje prace na digarcie (spojrzenia tego kociaka się nie zapomina! ;]). Z chęcią będę śledzić...

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za opinię i obserw.:) Twoje rysunki dobrze się zapowiadają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam i również uwielbiam shakirę ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda dosłownie jak zdjęcie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. super! nudziło mi się i odgapiłam tą shakire ale wyszła mi troszeczkę gorzej niż tobie ,również podziwiam

    OdpowiedzUsuń

Doggy

Doggy
Titolec J.Majewska